Kan vara Sveriges kanske mysigaste!

Ikväll har det hänt någon som jag inte direkt är van vid. Jag, Nicklas har ikväll städat som satan här hemma, spolat hela badrummet med duschslangen till och med!
Inte en sak på golvet finns det och dammsugit har jag gjort! Även varit på Maxi och köpt lite doftljus och fina jul värmeljushållare och lite plast granbarr som jag ska linda runt min franska balkong.

Så nu steker jag på laxen i ljuset av värmeljus och spislampan, alla andra lampor är släckta. Har även laddat ner julmusik som just nu spelas på en låg nivå i bakrunden.
Ja, jag är nog Sveriges mysigaste just nu!

Jag har försökt att fota denna stämmning jag har här hemma just nu, men blixten på kameran förstör en hel del måste jag erkänna :( Men jag hoppas ni har fått en liten bild av hur jag har det just nu :)

Nä nu ska jag äta min nystekta lax bit! Ha en trevlig måndagskväll! :)

Herrrrrååååå

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, oj, oj!!!! Fast jag blev mest förvånad över att du har varit själv hela kvällen...(?) Så som du klagade på min kamera igår borde du väl ha den bästa kameran?!

2008-12-01 @ 22:24:57
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Mammiz

Nicklas! Doftljus!!! Vad har hänt? Så mycket skäll som jag fick! Fy f-n vad det stinker, ta ut dom j-la doftljusen, jag kan ju inte andas! Minns du?

Vad har hänt med min Lilleman? Hur som helst. Jätte mysigt låter det. Ha en mysig kväll og njut av god mat, god doft, god mat og ett väldigt trevligt sällskap. Puss

2008-12-01 @ 23:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0