Ha ha ja du!

Citerar Will Smith från Hitch

"this is why falling in love is so god damn hart".

Vill iaf tacka Bodil för den oerhört trevliga och långa promenaden, den va banne mig på 2 tim typ! Fan inte vanligt när det kommer till mig inte :P Kanske behöver lite problem för att röra på denna arma kropp man besitter :P
Sen vill jag återigen tacka Bodil för den enormt goda maten jag fick också! Fan du är då en pärla! Typ som min båtshake när jag faller över bord ;)

Familjen, jag antar att ni vill höra av er just nu. Men hoppa den biten är ni snälla, pallar inte hålla på och älta skiten om och om igen. Vet iaf att ni finns redan nu så det är toppen! :)

Nä nu ska jag nog försöka sova lite för imorgon ska jag jobba satan med min ko...konk...konmini...ääääähhh jag veta fan va den heter så jag ska iaf plugga satan imorgon, så jag kan gå på quizet på Bull´s imorgon och sen ta med mig Jonas hem och dricka öl och kolla USA valet! :) Kan inte bli annat än succé!

Jag får mer och mer det intrycket att man förväxlar frihet med fräckhet.

Kommentarer
Postat av: Bodil

det var nog ta mig fan det finaste du nånsin sagt om mig ha ha ha :P



Anytime du behöver en promenad Picke Pö

Kram

2008-11-03 @ 23:49:00
Postat av: Mamma

Lilleman! Det vore trevligt om du nångång kunde höra av dig när du har det jobbigt. Du måste förstå att det inte är så trevligt att höra att du mår dåligt og jag får inte ringa og lyssna på dina problem. Jag är faktiskt bara Mamma! Tänker på dig massor vännen og jag finns 24 timmar för dig. Puzzizar!!

2008-11-04 @ 18:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0