Mamma!

Du ska inte känna så mor!
Jag vet att du finns när jag vill och hur mycket jag vill, men detta är inte så hårt mer tråkigt att det blev som det blev typ. Där av att jag tror det är bättre för mig att inte tänka på det så mycket. Så att sitta och prata om något som jag själv inte har svaren på varför det hände och dra upp det hela tiden känns inte så roligt. Så det är bara för min egen skull! :)
Så du behöver inte vara orolig mamma lille! :)
Älskar dig! Puss


The best mum ever!


Meee!



(Hittade inga bilder på bara dig och mig, så fick bli en av båda!)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ewa! Nicklas är i trygga händer här hos oss! :)

(Där är den dära sjalen igen och jag tycker jag ser blåa ögon.. Haha :p)



Lycka till på quizen ikväll!



KRAMKRAM!!! Hoppas allt känns bättre snart!

2008-11-04 @ 20:35:39
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack Lilleman för dom jätte söta orden. Jag blev alldeles varm i hjärtat. Jag förstår hur du tänker og jag förstår og respekterar det. Vill ju bara ditt bästa og att du mår bra og är lycklig. Ja jag vet att du är i dom bästa händer hos dina kanon fina vänner. Du ska vara stolt og tacksam över att du har dom. Var rädd om dom! Som sagt jag är inte längre bort än telefonen om du vill prata. Älskar dig av hela mitt hjärta og jag är jätte stolt över dig og att du klarar dig så bra. 1000 puzzizar!!

2008-11-05 @ 19:42:12
Postat av: Anna

Åhhh va fina ni är!!!!=)

2008-11-06 @ 14:27:39
Postat av: Zandra

Jag tror du behöver lite finbesök =)

2008-11-08 @ 15:57:12
URL: http://www.varghund.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0