Måndag

Klockar är i skrivandetsstund 07:14 och jag har varit vaken i ca 30 min.. Det är måndag och jag har tvätt-tid kl 7 på morgonen... Varför väntar man alltid in i det sista med att tvätta? Speciellt när jag har haft 2 tider innan denna, första sket jag i av ren lathet.. Andra glömde jag för då satt jag och kollade på AA, som jag visst råkade glömma igår :P

Ja imorgon börjar iaf den nya kursen. Kommer bli spännande för vi ska ut på VFU i denna delkurs. 4veckor slänger dom ut oss på VFU! Så det ska bli spännande.

Idag tänkte jag träna lite banne mig, hoppas bara Jonas eller Eric kan hänga på, palla åka själv :( Så måste jag köpa mig en cykel nu igen, Sofies mormor ville ha tillbaka sin cykel, så nu är jag ´cykellös :( Men men det ska nog gå att ordna tror jag :D

Zandra! Klart som faen jag vill ha finbesök! :)

Nä nu är jag för trött för att skriva mer, så ni får dteta tills jag skriver igen! :)

Heeerrrråååååå

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nja, det var nog Rickard som ville ha cykeln då han inte har någon.. ;) Gå till Rima och fjäska lite så kan du få en cykel för en billig peng. Eller en loppis. Tusen möjligheter min vän.

2008-11-12 @ 09:53:35
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hallå, lever du?

2008-11-19 @ 16:48:36
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Jonas

Nicklas, nu glömmer du blogga igen.. Det är det däringa Wows fel...

2008-11-19 @ 23:29:14
Postat av: Mammiz

Nu har jag läst samma text bra länge! Vill ha något nytt att sätta tänderna i!!! Kom igen nu. Vi vill ha mer.

2008-11-20 @ 12:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0