Uppdatering!

Här kommer en liten uppdatering om går kvällen!

JAG HAR GRISAR TILL KOMPISAAAAAR! Satan va det ser ut här! Öl burkar över allt, chips på hela golvet. Men annars ser det bra ut ;)
Måste även tacka Carro för att hon köpte mjölk till mig igår!!! Tusen tack Carro! Jag skulle inte alls varit glad just nu annars. Behövde jag inte dricka vatten till mina mackor :)

Ikväll vete fan vad som händer. Mina vänner får bära med sig denna arma människa på något roligt och spännande äventyr! :)

Men nu får det vara slut sålänge så höres vi!!!

Heerrrrråååååå

Kommentarer
Postat av: caoo

varsågod kompis!! :DD

2008-11-23 @ 02:53:40
Postat av: Sofie



...men jag drack ju varken öl eller åt chips.. :|

Vatten till mackor är ju toppen! ;)

Hoppas allt är bra på VFU!

Ses på onsdag?!

2008-11-24 @ 20:44:53
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0