Bodil!

Bodil är min räddare, min mat-räddare! Hon har varit så oerhöööört snäll och givit mig en fan och bra mikro! Jag är så sjukt glad över den, den har räddat flera middagar när jag bara har frys saker som jag inte kunde äta förut. Men nu kan jag när jag har en vit och fin mikro. Whhhhooooo! :)

Idag blir det inte så mycket jag ska göra inte. Sitter och väntar på att Jonas ska komma så vi kan åka och träna, sen blir det att sitta och läsa massa till kl 4 då vi börjar våran föreläsnin. 16-18 är en jävla skit tid att ha föreläsning på ! :( Men men vad gör man inte...

Men i helgen blir det ös iaf! Imorgon ska vi sitta och dricka öl och spela rock band hela natten :)
Lördag ska jag med mina "nolle-vänner" och göra Halmstad skulel jag tro :D

Om det är någon som har förslag på en bra halloween-kostym så är det bara att skriva den! Ska vara utklädd på onsdag, så ge mig lite bra tips vettja :)

Men nu kommer han snart så jag bör sluta nu så jagh inte sitter här och skriver när han står och väntar på mig. (han = Jonas)

Herrrrråååååååå

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du kan vara Darin? ;) Det är väl bara att stoppa in lite metall i munnen så kommer du va en kopia! hihi

2008-10-23 @ 21:09:03
URL: http://www.varghund.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0