En lördag till i mitt liv.

Nu slog man just upp ögonen på en lördag som ska gå i arbetets anda, börjar jobba om ca 1.5 tim och slutar kl 17.
Så det va en lugn fredag för mig. Va hemma hos Max och spelade lite spel och tog 1 öl bara :D
Denna kväll kommer väl gå i samma spår, pallar ju inte jobba bakis längre :(

Men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva mer.... Hummm och nä jag kan inte ens komma på massa skit jag kan skriva heller tyvär. Så jag får nog skriva igen när jag kommer hem från jobbet :P

He he så här går det om jag ska skriva för ofta ju.... :)

Herrråååå

Kommentarer
Postat av: Sofie sofie sofie

Hoppas din dag har varit bra idag med, och att du har sålt lite fler kläder ;) Bakis, vad är det?! :o Ses imorgon vännen

2008-10-20 @ 00:09:53
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Jonas

Okej att du inte hade mycket att skriva om i lördags. Men nu måste väl nåt ha hänt iaf?

2008-10-21 @ 19:47:43
Postat av: Jonas

Jag hörde nåt om en micro. Kan du inte skriva om det kanske ;P

2008-10-22 @ 10:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0