Gasquen

I onsdags va det ju maskerad som ni vet, det blev att jag tryckte på min nyårs outfiten och va pirat igen. Kanske inte va allt för påhittigt men vad gör man när ALLA kostymer man ville ha va förstora? Tror att vi små människor tycker det är roligare att klä ut oss än stora, måste vara så!

Men kvällen började gasquen där med mat och trevligt sällskap. Va dock inte allt för mycket spex denna omgång men man får hoppas att det blir fler nästa gång :) Inte för att jag personligen bidrog till att spex antalet skulle öka och lär inte göra det nästa omgång heller :P Men dom är ju roliga att se på, så lite synd för man allt tycka det är när det är för få :)
Sen va det ett break där på ca 1-1.5 tim innan kårklubben började. Det va här jag började bli skev, jag slutade typ att fungera skulle man kunna säga... så nu blir det en lugn helg och ingen kåren på onsdag. Nästa gång min kropp måste rena diverse drycker blir då närsta helg. Det är det här som är det fina med att jobba varannan helg, man kan lixom ta det lugnt ibland också! :)

Men men idag ska jag städa min lägenhet, plugga och jobba. Jobbar visserligen den här tiden 14-18 idag bara så det är väl rätt lugnt hoppas jag. När klockan väl är 3 halv 4 så brukar tiden bara försvinna för en.

Jag lägger inte upp bilder här längre för min kamera är så jävla dålig!!!!! *hit om julklapp kanske*

Men ni får ha det bra så ska jag sörsöka ha det med!

Heeerrrrååååå

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men... borde det inte vara att de stora klär ut sig mer (och därmed tycker att det är roligare), eftersom det finns fler stora dräkter än små? Eller så borde du äta en macka till. Tjingtjong flaggstång!

2008-11-02 @ 19:17:24
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0