Lasange!

Idag har varit en rätt seg fast rolig dag.. öööö ....

Dagen började iaf halv 9 när jag slog upp mina vackra hundögon. Degade fram till kl 12 då jag tog min tvätt ner till stugan för att tvätta den.
Det va ca här det slog mig att jag borde kanske laga mat till min mycket goda vän Jonas som har hjälpt mig med så mycket på sitone med IKEA möbler och annat.
Sagt och gjort så blev det lasange för 2 till lunch / middag. Även Jonas tyckte den va riktigt god, så det blev inte mycket kvar från den lagningen inte :) Alltid ett bra bevis på att maten va god! Har även lovat JOnas och Marie att laga en delikat mussel middag till dom :) Hoppas bara den blir lika god!!

Sen när vi var mätta och belåtna så for vi för att spela Rock band hos honom, som i november kommer bli ett garantear köp till Nyhem! Så sjukt jävla roligt! Man kan spela gittar, trummor och sjunga som ett helt band! Så underbart jävla roligt när man är just 3st som lirar. Man får lite garagebands känsla :)

Men när klockan slog 20.00 så skulle Jonas och Marie ner på byn för att vara med i bull´s quiz, då bestämde jag mig för att gå hem till Max för att spela lite fifa 09 och kolla Ace Ventura 1. Sjukt rolig film, fööör länge sen man såg på den :)

Men nu ska jag sova så jag orkar med att gå i skolan hela dagen för att sen gå på kåren och röjja! :))

HHeeerrrråååååååå

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lunch äter man på dagen, middag på kvällen ;)

Morfars cykel vill komma heeeem, han har hemlängtan. Ses om någon timme!!

2008-10-08 @ 07:01:34
URL: http://sofiejagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket dröm liv han lever......

2008-10-08 @ 13:33:52
Postat av: Mamma

Ska du fixa en musselmiddag?? Det låter skita gött.Lycka till. Det får du bjuda din lilla Mammiz på nångång. :D

2008-10-10 @ 14:44:30
Postat av: Jonas

Har inget med bloggen att göra men installera Skype nurå!

2008-10-12 @ 22:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0