Tantan och annat!

Idag fick vi äntligen tillbaka våra tentor. Och jag klarade den med några poängs marginal iaf, vet dock inte hur många för våra smarta lärare har ju inte satt några gränser på vad man va tvungen att ha får dom olika nivåerna... Men men G fick jag så jag är glad :)

Ikväll blir det banne mig kött och potatisgratäng till middag, måste ju unna mig något gott nu när man har varit så duktig! ;)

Helgen som varit har varit en hård helg...skönt att man jobbar nästa då..!
Fredagen va vi hemma hos Jonas och spelade lite rock band och några andra roliga spel innan vi begav oss ut i mörkret och besökte morfars.

Lördagen va det fest på bollmens nr 7 innan vi åter igen begav oss ut för att titta in hos morfars. Där började jag och Johan räkna matte vid black jack bordet och kom då fram till att 8+8+4 tydligen va 22... Vi va fast bestämde på att så va fallet och hon skulle ge os pengar... Men ack så dumma vi kände oss när vi efter en lång övervägning kom på att "fan, det blir ju inte 22"... Men skam den som ger sig, eller hur är det man säger? :P
När vi gjort bort oss tillräckligt där så begav vi oss till Moon för lite fest där med.. När jag tröttnade på det stället så skulle jag sätta mig på cykeln hem och upptäckte till min stora fasa att mina nycklar va borta.... Stod ett tag och kände lite extra i mina fickor innan paniken började komma...
Rusade snabbt in på Moon igen för att fråga i båda barena och i garderoben, leta lite på golvet där jag varit till ingen nytta... Dom va bara borta... Ja ja det va bara att gå med vetskapen att jag måste ringa dom dagen efter... :( Fick då snällt gå och sova hos min  mycket goda och snälla vän Sofie då jag inte hade mina hemnycklar på mig....!
När det blir time att sova så tar jag av mig min tjocktröjja för att upptäcka att.... MINA SATANS JÄVLA PISS NYCKLAR HÄNGDE RUNT HALSEN!!!!!!!!!!! Lagom glad åt det va det bara att sova och som straff cykla hem dagen efter i ett ös-regn utan dess like...
Denna lördagen kanske väldigt rolig med dessa saker visade en än gång på att jag aldrig mer ska supa :P

Men på onsdag är det gasque med maskerad tema, har nite kommit på något än men tänker inte gå som Darin Zandra :P Men tack för visat intressse :P

Nu ska jag börja med maten så jag bli mätt och belåten någon gång ;)

Heeerrrråååååå

Kommentarer
Postat av: Den goda och snälla vännen Sofie

Haha !! Skrattkramp i magen! Att du först berättar och gestikulerar med hela kroppen och är lite förbannad över allt.. och sen hittar nycklarna på dig.. Haha Oh, jag slutar aldrig garva. :)



Oj, vad sent "jag skall aldrig supa mer" kom! Brukar ju komma 5 minuter efter att du vaknat. ;)

Ses imon vännen.

2008-10-27 @ 20:28:28
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha...Darin!!!=P

2008-10-28 @ 00:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0