Fortfarande Tisdag

Jag han att skriva även idag! Jag är då kanske den absolut bästa människan i heeela världen må ni tro! :)
Inte för att jag är någe vidare sugen på att skriva, men jag har ju sagt att jag ska försöka skriva iaf :)

Min dag började med att jag vaknade.....ööö jag är smart..... Sen bar det av till skolan för lite grupparbete för första gången i mitt nya program. Det gick väl så där måste jag erkänna, vi gjorde det vi skulle men det tog typ 100 år längre än vi trodde. =)
Vi snackade om allt annat än vårt arbete! =) Vi pratade om rymden och livet där ute, vi pratade om hur vårt framtida arbetsyrke kommer att se ut, vi pratade lite om ptv eller pth, ja ni ser att det är inte riktigt dessa saker vi borde prata om när vi gör ett arbete om det sociokulturella perspektivet.... Men kul hade vi iaf! =)

Efter detta arbete bar det iväg till morfars och en fika. Där blev det också mycket prat om allt och inget. Mycket trevligt måste jag erkänna! =) Vi inte bara pratade utan vi spelade Yatzi och Vem där också. Måste säga att jag va snäppet bättre på Yatzi än Vem där! Men men man får väl försöka med en revanch nästa gång! =) Så nu ligger jag i hård-träning för att öva på bra Vem där frågor! ;) 

När denna fika på ca 3 tim var slut så skulle denna stockholmare iväg och kolla film hemma hos Anne med diverse människor från bla klassen. Hern (jag) fick då vara den som kirrade filmen, jag tog då med Offside pga att jag tyckte det va en film som alla skulle tycka om. Det tror jag dom gjorde också =) Men man är aldrig säker!

Nä nu ska jag nog försöka ta upp det här med att läsa min bok lite tror jag. Eller nä det ska jag inte riktigt än. Måste plugga lite till redovisningen imorgon kom jag på nu.... Och jag som har sån scenskräck! Bläääää

Men hade bra så kanske vi höres imorgon!

Herrråååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0