Nu så!

Nu har jag fått nog av att damma av dammet så ofta som jag måste göra här! Så nu ska jag återigen försöka mig på att iaf skriva lite per dag!

Nu orkar jag inte skriva om min allt jag varit med om sen senast!
Men kan iaf nämna att jag har varit i fjällen, närmare bestämt i Lofsdalen. Det va sjukt kul! Äntligen fick man komma upp, det blev ju inget förra året med tanke på att jag flyttade ner till Halmstad och började plugga då.

Har börjat spela innebandy igen. laget är bra men mycket påminner om laget uppe i Berga, fast här finns det banne mig mer orginal! :)

Men det av väll typ det jag orkade skriva nu...

Höres imorgon igen då!

Herrrååååå

Kommentarer
Postat av: Sofie

Wow - en uppdatering ! :o Lycka till med o skriva varje dag! :P Ha en bra dag!

2009-01-22 @ 06:24:32
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0