Torsdag

Inte för att vara sån, men det är ok att missa en dag! Så det så!!! =P

Idag har jag varit och simmat med klassen på Sannarpsbadet. Vi fick typ lära oss att simma kändes det som. Vet inte om det va meningen att han skulle behandla oss som ungar för att vi skulle förstå hur man skulle göra i en grupp med barn. Men jag tyckte det kändes lite konstigt... Vi skulle Tex. hoppa från trampolinen, så dök jag ju. Som man altid gör när man hoppar där, så kom han fram efter och sa att det va bra att man även fick se ett dyk. Låter kanske inte så konstigt men när han väl kom fram till mig så kändes det som att han typ tyckte jag va en idiot för att jag dök :S Men men så va det säkert inte.

Fick iaf testa på att livrädda lite. Det är banne mig inte det lättaste ska ni veta! Fan va jobbigt det är! Och då va vi i en simbassäng och inte på ett hav med massa vågor. Fattar inte hur man ska göra om man simmar med en människa i en livboj när det är vågor... Fan man hade ju problem med att hålla huvudet uppe nu när det va lugnt... Hoppas att jag aldrig kommer behöva göra det på havet!

Nä nu ska jag försöka kolla runt med människor och se vad alla ska göra, less på att sitta här hemma bara kväll efter kväll.... Blääääää!

Ni får hade bra så kanske vi höres imorgon innan jag sticker till Herrljunga!

Heeeerrrrrrååååå

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh herrejisses vad du har bloggat nu då :o Ta det lugnt nu när du är utomstads och lycka till! :)

2009-01-30 @ 20:34:09
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Jonas

Nu har du faktiskt missat flera dagar i rad..

2009-02-03 @ 14:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0